ასე ვიშოვე სამსახური


როდესაც მეოთხე კურსზე გადავედი, გადავწყვიტე, რომ სამსახური მეშოვა და სტაჟი დამეგროვებინა. მეც, როგორც სტუდენტების დიდმა ნაწილმა განცხადება ერთ-ერთ ქსელურ სუპერმარკეტში შევიტანე. გასაუბრებაზე დამიბარეს და ორკვირიან სტაჟირებაზე გამიშვეს.
სტაჟირების მეორე კვირას ერთ-ერთი მენეჯერის – დათოს მიმართ გრძნობები გამიჩნდა. მე არ გვულისხმობ ნაზ და სათუთ, რომანტიკით აღსავსე გრძნობას. მისი დანახვისას ყველაზე გარყვნილი ფანტაზიები მიდგებოდა თვალწინ, ხოლო როცა ვსაუბრობდით შარვალი ერთიანად მისველდებოდა. კონცენტრაციას ვერ ვახერხებდი, სამსახურში სულ აღზნებული ვიყავი. მოკლედ იმისთვის, რომ ჩემი მდგომარეობა ცოტა შემემსუბუქებინა, ყოველთვის, როცა ძალიან ვიღზნებოდი ტვალეტში გავრბოდი და დათოზე ფიქრში ვმასტურბირებდი.
დათო 35 წლამდე ძალიან სიმპატიური მამაკაცი იყო. ღრმა ლურჯი თვალები და დამატყვევებელი ღიმილი ჰქონდა, რომლებიც ასე მასველებდნენ ხოლმე. უნდა ვთქვა, რომ ჩემი დათოსადმი სიმპათია ცალმხრივი არ იყო. როცა რაღაცას მიხსნიდა ჩემთან ახლოს დგებოდა და მხარზე მეხებოდა. შანსს არ უშვებდა ხელიდან, რომ ჩემ ზედაში არ ჩაეხედა და ჩემი 3 ზომა მკერდი არ შეეთვალიერებინა. მეც სულ უფრო და უფრო ღრმა დეკოლტეებს ვიცვამდი. მსიამოვნებდა იმაზე ფიქრი, რომ დათოს ჩემზე უდგებოდა.
სტაჟირების ბოლო დღეს ყველა სტაჟიორი მენეჯერის ოფისის კართან შევიკრიბეთ და თითო-თითოდ შევდიოდით. რადგან ეს ჩემი პირველი სამსახური იყო ძალიან ვნერვიულობდი. რიგში ბოლო ვიყავი და 1 საათიანი ლოდინის შემდეგ ჩემი დროც დადგა.
“ბოდიში, რომ ამდენი ხანი გალოდინე.” გამიღიმა, როცა შევედი. “ყველაზე გემრიელი ლუკმა ბოლოსთვის შემოვინახე. დაჯექი.”
“მადლობა.” რამდენიმე წუთი, ჩემი სტაჟირების შედეგებს აფასებდა და უცბად მკითხა…
“ერთი რაღაც შევამჩნიე…” შემომხედა და ჩაიღმა. “ძალიან ხშირად დადიხარ ტვალეტში. ხომ არ ეწევი?”
“ღმერთო! არა!” ცხოვრებაში არ გამისინჯავს სიგარეტი. “ნამდვილად არა! მე პატიოსანი გოგო ვარ.”
“პატიოსანი… ჰაჰ!” ხარბად მკითხა. “თუ პატიოსანი ხარ, დღეში სამჯერ რატომ მასტურბირებ ტვალეტში?”
“მე… მე…” გავწითლდი. “საიდან იცი? კამერა არის დამონტაჟებული საპირფარეშოში?”
“აჰა, ესეიგი მართლაც ასეა. კამერა რად მინდა. როცა ტვალეტიდან ახალი გამოსული ხარ მკვეთრად ვგრძნობ შენი გამონადენის სუნს.”
დათო სკამიდან ადგა და მომიახლოვდა. თვალებში ჩამხედა და მკითხა. “მითხარი, რატომ უნდა მივცე სამსახური შენნაირ ბინძურ და გარყვნილ ძუკნას?”
“მე.. მე…” ისე დავიბენი, რომ წინადადების ჩამოყალიბება ვერ მოვახერხე.
“თუ ვერ ამბობ. მაჩვენე.” მომიახლოვდა და წელში გაიმართა. “გამიხსენი ქამარი.”
ხელები მიკანკალებდა, თუმცა მაინც მოვახერხე, რომ გამეხსნა ქამარი და ჯინსის ღილები. შემდეგ დათომ შარვალი და ტრუსი ერთიანად ჩაიხადა და მისი დიდი, მსხვილი პენისი სახესთან ამიქანავა.
“აი ასე, პატარა ბოზო. ახლა მიდი, ჩაიდე პირში.” მიუხედავად იმისა, რომ ეს ჩემი პირველი მინეტი არ იყო, მაინც ცოტა შევშფოთდი, რადგან ამხელა ყლე პირში არასდროს მდებია. მისმა პენისმა პირი მთლიანად გამივსო და რამდენჯერმე წამომახველა კიდეც. “აი ასე, კარგია. საუკეთესო მწოველი ხარ…” მე ტემპს მოვუმეტე. შიგნით და გარეთ… შიგნით და გარეთ… დათომ ხელებით ჩემი ძუძუები მოსინჯა და თამაში დაუწყო.
“შენ ნამდვილი პროფესიონალი ბოზი ხარ. ვამაყობ შენით… მიდი… არ შეწყვიტო…” მითხრა.
“როცა გათავებას დააპირებ, გამაბრთხილე კარგი?” დათომ ყურიც არ მათხოვა და ყლე სწრაფად ჩამთხარა პირში. ხელები თავზე მომკიდა და პირის მოტყვნა დამიწყო. მისი პენისი ხორხამდე გადამდიოდა, კვერცხები კი ნიკაპზე მეხეთქებოდა.
“ასეე… არ გაჩერდე…” შიგნით და გარეთ… შიგნით და გარეთ. დათო თავისი უზარმაზარი ასოთი ჩემს პატარა, საყვარელ პირს ხმარობდა. საბოლოოდ, ყოველგვარი გაბრთხილების გარეშე შიგნით გამითავა. ვიგრძენი, როგორ აავსო მისმა მომლაშო თესლმა ჩემი პირი. როდესაც გამოიღო პირის ღრუ სპერმით სულ სავსე მქონდა. დათო ჩაიკუზა, ნიკაპზე მომკიდა ხელი და თვალებში შემომხედა. “ჩაყლაპე და ხვალიდან ეს ვაკანსია შენია.” თვალი თვალში გავუყარე და მთელი თესლი ხმაურით გადავყლაპე, შემდეგ კი ენით ტუჩები მოვილოკე.
“ორშაბათამდე.” წამოვდექი და კაბინეტიდან მხირული იერით გავედი.
ამ სუპერმარკეტში 1 წელი ვმუშაობდი და მე და დათოს უამრავი, საინტერესო ამბავი გადაგვხდა. თუ მოგეწონათ ეს ისტორია დაწერეთ კომენტარებში და კიდევ მოგიყვებით ჩემს გიჟურ თავგადასავლებს

Post a Comment

0 Comments