მე ნინი ვარ თბილოსიდან ეს კი ჩემი ფბ თავგადასავალია

ლოლიტა გამარჯობა, გიგზავნი ჩემს სექს ისტორიას, მოკლედ მე ნინი ვარ , ჩემი იტორიების მეტი ნაწილი ფეისბუქს უკავშირდება, რამოდენიმე დღის წინ გავიცანი ერთი გოგო ფეისბუქზე, ჯერ ონლაინ ვილაპარაკეთ ბევრი, მერე +18 თემა შემოვაგდე და ძლივს დავითანხმე ნუდები გაგვეცვალა, ფოტო ვიდეოებს ვუგზავნიდით ერთმანეთს და ის არ ვიცი მაგრამ მე ხშირად ვმასტურბირებდი მის ფოტოებზე და ვიდეოებზე. ბოლოს კი გადავწყვიტეთ გვენახა ერთმანეთი რეალურად, მაგრამ ყველაფერი წინასწარ მოვილაპარაკეთ, შევპირდით რომ ამას არავინ გაიგებდა, და ერთ დღეს ერთი კვირის უკან ერთ კაფეში შევხვდით, ყველაზე მაგრა ის გამიხარდა რომ მას მანქანა ყავდა , ვებრი ვილაპარაკეთ ვიღლაბუცეთ და ბოლოს შევახსენეთ ერთმანეთს პირობა რომ რეალური სექსი უნდა გვქონოდა, მაგრამ სად თუ არა მანქანაში, ხოდა მან ჩამსვა და დავიძარით, ბევრი იარა და ადგილი ვერ ვიპოვეთ სადაც უნდა გაგვეჩერებინა და ბოლოს აქსისის ავტოსადგომზე შევედით სადაც კაციშვილი არ იყო და მე უკვე ცუდად ვიყავი, თან ცოტა მრცხვენოდა მაგრამ ძალიან მინდოდა, გააჩერა თუ არა დავიწყეთ ზასაობა , ისე მოწყურებული რომ ერთმანეთს ენას ვუწოვდით თან კი ხელებით ყველგან, მკერდზე და ტაკოზეც ვეფერებოდით. უცებ გაჩერდა და მითხრა მეტი არ შემიძლიაო და თავზე თმებში მტაცა ხელი ის საჭესთან იჯდა მე კი გვერდით და ცოტა მოუხერხებლად მაგრამ თავი უცებ მის ფეხებშუა ჩამაყოფინა, მოკლე კაბა ეცვა და წამში მის ტრუსიკი დამიდგა თვალწინ და ისე მიმადებინა თავი რომ ცხვირით ტრუსიკს ვედებოდი, ცოტა მეც მოვინდომე და წამიერად მეც ტრუსიკი გადაუწიე და დავიწყე კოცნა მისი ბაგეების და რომ გავთამამდი უკვე ენას ვუდებდი საშოში, ვწოვდი და ვლოკავდი მას კი თმებით ვეჭირე და იწე ძლიერად მადებინებდა სახეს რომ სუნთქვას ვერ ვახერხებდი თან მეძახოდა ეხლა მწოვე, ამილოკე, აჰ შემიდე ენაო და ბიძგებს თვითომაც მირტყამდა ასე გაათავა ჩემი ენის წვერით და ტუჩებით და ძლივს ამიშვა, მე კი ძალიან აღგზნებული ვიყავი და ვთხოვე ეხლა შენი ჯერია მეთქი მაგრამ უარი მითხრა ვერა მე ვერ მოგწოვო, მაპატიეო და ასე დამტოვა მშრალზე. ეს პირველად მოხდა ისე რომ უკურეაქცია არ ჰქონია გოგოს და ასე დამტოვა, დავშორდით და მის მერე ერთი კვირა გავიდა, კი მწერს მაგრამ მერე არ შევხვედრილვართ და მინდა ეხლა ნახოს ეს ისტორია და იქნებ მეც გამჟომოს. ვიცი რომ თავს აუცილებლად ამოიცნობს. 

Post a Comment

0 Comments