ავტორი: ლია მე ლია ვარ, 18 წლის.

 სექსი არასდროს მქონია, მაგრამ ძალიან მაგრად მინდა. ჩემთვის ვერთობი ხოლმე საწოლში და ფანტაზიებს მივეცემი ხოლმე. პორნოების ყურებაც მიყვარს.

ამას წინათ საიტზე პორნოს ვუყურებდი და ერთი ქალს დაეჭირა დიდი კიტრი და იდებდა, თან მაგრად სიამოვნებდა. მე კიტრი არ მქონდა სახლში მაგრამ ვიფიქრე მეც რაიმე ასეთს ვცდი თქო. ხოდა სტაფილო მქონდა. კარგად გავრეცხე, წვეტიანი თავი მოვაჭერი და მოვუმრგვალე. მერე ჩავწექი საწოლში და ჩემი მოფერება და ფანტაზია დავიწყე. ცოტა ხნის შემდეგ როცა მუტელზე ხელს ვისვამდი სტაფილო პირში ჩავიდე და ვწოვდი, როგორც პორნოებში ყლეს წოვენ ხოლმე გოგოები.

ძალიან მაგრად რომ გავხურდი სექსი მომინდა და სწაფილო მუტელში შევიდე. ცოტათი უცნაური გრძნობა იყო მაგრამ მალე შევეჩვიე. მოვჭიდე ამ სტაფილოს ხელი და ჩემი თავი მოვიტყანი მაგრად სწაფილოთი. ორგაზმი მქონია ადრე მრავალჯერ, მაგრამ ასეთი ძლიერი არასდროს. სულ დავასველე საწოლი ჩემს ქვევით.

ერთი სული მაქვს როდის გავთხოვდები რომ ჩემი ქმრის ყლე ვიგრძნო ღრმად ჩემს გაწვრთვნილ მუტელში.

Post a Comment

0 Comments