ავტორი: ხათუნა ხათუნა მქვია, ვარ 23 წლის და გაუთხოვარი.

ჩემს საიდუმლოს გაგიმხელთ: ცოლიან კაცებზე მეკეტება გონება.

არ ვიცი რატომ მაგრამ კაცი თუ ცოლიანია მაგრად მიზიდავს. უკვე რამდენი რომანი გავაბი ცოლიან კაცებთან არც კი ვიცი. ბოლო სამსახური როცა ვიპოვნე ძალიან კარგად გამოვიყურებოდი. ყოველთვის კარგად ვიცმევ და ვიპრანჭები, ხოდა ამ საწარმოოს დირექტორმაც ამიტომ ამიყვანა. არ დავაკონკრეტებ სად ვმუშაობ რა თქმა უნდა, მაგრამ ეგრევე ეტყობოდა დირექტორს რომ მოვეწონე.

თვითონ ცოლშვილი ყავს და წარმატებული კაცია. პატარა ღიპიც აქვს მაგრამ არა უშავს. ვაკანსიას გამოვეხმაურე, ტელეფონზე ველაპარაკე, მერე დამიბარა გასაუბრებაზე და ამიყვანა ოფისში სამუშაოდ.

დიდი ხანი არ იყო გასული რომ ფლირტაობა დამიწყო. ეთ დღეს მთხოვა გვიან დარჩენა და დავრჩი. ამ დღეს მოხდა პირველი ჩვენი რომანტიული კავშირი. პირდაპირი კაცია, არ მიედ მოედება და ეგრევე მითხრა რაც უნდოდა. თავი მოვიკატუნე ვითომ ძალიან მეუხერხულა მაგრამ იმავე საღამოს გამჟიმა ოფისში.

პრინციპში სამსახურში არაფერი მოვალეობები არ მაქვს, ოფისი მაბარია მაგრამ არაფერი არაა გასაკეთებელი. ყავას ვუხარშავ და სურვილებს ვუკმაყოფილებ. ესაა ჩემი სამსახური. დიდ სიამოვნებას მანიჭებს ეს. ვიცი ალბათ არაა საუკეთესო ჩემთვის მაგრამ ვერ ვუმკლავდები ჩემს სურვილს. როცა ვიცი რომ ცოლიანი კაცი მტყნავს, მგონია რომ მის ცოლს ვჯობივარ და კაცებს ვუნდივარ. პრინციპში ასეც არის.

ყავას რამდენჯერმე ვუდუღებ დღეში. კვირაში ორჯერ ან სამჯერ მტყნავს და მინეტს ალბათ ყოველდღე ვურტყავ. დამიძახებს ხოლმე ყავაზე, შემომაქვს ყავა და კარებს ვკეტავ. მერე მისი მაგიდის ქვეშ შევძვრები ხოლმე და ყლეს და ყვერებს ვუწუწნი სანამ არ გაათავებს. ხანდახან მეძახის და რომ შევდივარ ფეხზე დგას, ამ დროს ვიცი რომ უნდა მიხმაროს. ხან მიმაყენებს ხოლმე და უკნიდან მიდებს, ხან კი წამოვსკუპდები მაგიდაზე და წინიდან მტყნავს.

გამაფრთხილა არ დავფეხმძიმდე და ჭკუით ვიყო.

ჩემს საქმეს ვაკეთებ, ხელფასს ვიღებ და ცოლიანი კაცი მტყნავს. არ ვიცი რამდენი ხანი გასტანს ეს ჩემი თავგადასავლები მაგრამ ალბათ ასე დიდი ხანი არ შეიძლება. გათხოვება მინდა.

Post a Comment

1 Comments