ტრაკს მიზელავდა და პირში ჩემი ძუძუს თავი ედო

ავტორი: ნინიკო

ქორწილამდე შევინარჩუნე ქალიშვილობა და ადვილი არ იყო. დიდი ხანი ველოდე გათხოვებას და როგორც იქნა გავთხოვდი. თან მეშინოდა პირველი ღამის და თან მოუთმენლად ველოდი.

ქორწილში მაგრად მოვილხინეთ, ჩემი ქმარიც კარგად გამოთვრა. რომ დაღამდა და სახლში გავემართეთ მეგონა ხელში ამიტაცებდა, საძინებელში შემიყვანდა, კაბას ამხდიდა და მომტყნავდა, მაგრამ ისე მაგრად გამოთვრა რომ ჩემი ასაყვანი და დასაწვენი გახდა. რომ დავწექით გადაბრუნდა და კარგი ხვრინვაც ამოუშვა.

მე გავიხადე, გავშიშვლდი და ველოდე, მაგრამ არც გაუღვიძია და არც გახსენებია რომ ცოლი ჰყავდა მოსატყნავი. მოვეფერე ჩემს თავს და ჩამეძინა.

დილა გათენებული არ იყო რომ ჩემი ძუძუების წოვაში გარტულმა ქმარმა გამომაღვიძა. ჩემს ფეხებს შუა მოქცეულიყო, ერთი ხელით ფეხს და ტრაკს მიზელავდა და პირში ჩემი ძუძუს თავი ედო. ამოვიკვნესე და შევხედე. უცებ უჩვეუო სურვილით ავივსე. შემომხედა, წამოიწია, ორივე ხელით ტრაკში ჩამავლო ხელები და ყლე მუტელში გამიყარა.

გატრუნული ვიწექი და სიამოვნებისგან ვგმინავდი. ჩემი ქმარი, მიუხედავად პახმელიისა, შემომჯდარიყო ჩემზე და კარგად მტყნავდა.

ეცებ გადამიარა დარდებმა, მივხვდი რომ ღამე უბრალოდ სიმთვრალის პრობლემა გვქონდა და იმპოტენტი არ იყო. ამის შემდეგ ჩემი ქმარი ან ყოველდღე ან ყოველ მეორე დღეს ყლეს არ მაკლებს. მიყვარს რომ მტყნავს და ძუძუებს მილოკავს.

Post a Comment

0 Comments