სექსში გადაზრდილი ვარჯიში(ლესბივარ)

გამარჯობათ, ლოლიტა, მომწონს შენი საიტი და ხშირად მოგწერ ჩემს თავგადასავლებს ხოლმე. ❤
ეხლა მინდა მოგიყვე ჩემი პირველი ლესბი ისტორია და მის მერე გავხდი ლესბოსელი.
მოკლედ მე და  ჩემმა დაქალმა გადავწყვიტეთ ვარჯიში დაგვეწყო და ერთ ცნობილ ფიტნესკლუბში ჩავეწერეთ, ავიყვანე ფიტნეს ტრენერი ლანკა და დავიწყეთ ინტენსიური ვარჯიში, მასწავლიდა რა როგორ უნდა გამეკეთებინა, მაგრამ აზრზე არ ვიყავი, რომ ლესბოსელი იყო, ისე კი ვგრძნობდი მის ზედმეტ ყურადღებას და მკმწონდა კიდეც, მეგონა დავდაქალდით და მას კი თურმე ჩემი გაჟიმვა ქონია ჩაფიქრებული. ისე მოახერხა რომ ვიპ ოთახში შემიყვანა და იქ უნდა გვევარჯიშა, ოფლს მადენდა ისე მწირავდა და ამ დღესაც ბევრი მავარჯიშა, თითქმის გამცვიტა და არაფრის ძალა აღარ დამიტოვა იმდენი ვივარჯიშეთ, სულ გაოფლიანებული ვიყავი, სველი და ამ ვარჯიშის დროს ისე მეხებოდა და ისეთ რაღაცეებს აკეთებდა ჩავთვალე ეს ნორმალურია და არ ვუშლიდი, მაგალითად შპაკატში რომ მსვამდა ფეხებშუა ელასტიკებზე ისე თამამად მეხებოდა, გაშალე გაშალე აქ უნდა გაიხსნაო და პირდაპირ ფუჩუზე მითათუნებდა თითებს, რაც რათქმაუნდა აღმაგზნებდა მაგრამ არ ვიმჩნევდი, ჰოდა ამ დღეს იქვე დავეგდე გაწუწულ გაოფლიანებული და ლანკა პირსახოცით მომოახლოვდა და ოფლის მოწმენდა დამიწყო, ჯერ სახეზე, მერე კი ტანზე , თან მეუბნებოდა დაისვენე, ცოტახანი და სუპერ ვარჯიში გაბაგრძელოთო, კაითქო და ისე აჩქარებულად ვსუნტავდი მოკლედ ამასობაში ვიგრძენი როგორ ამიწია ტოპი და დაიწყო ჩემი მიცლის გაწმენდა პირსახოცით და უცებ მკერდთან აღმოჩნდა, რას შვწბითქო, და მოდუნდიო გაგამსრალებ და ვიწყებთ ვარჯიშსო, მობდუნდი და უკვე ჩემი ძუძუსთავებს ეფერებოდა მისი თითები და სასიამოვმო ჟრუანტელმაც გადამირბინა, თვალები დავხუჭე დალანკა გათამამდა და განაგრძო ჩემი უკვე ვითომ გამშრალება და წამებში მისი ტუჩები უკვე მწობდა ძუძუებს და დავიშოკე ხმა არ ამომიღია, ნამდვილად არ ველოდი და ძუძუების წოვასთან ერტად თითები უკვე ჩემს ელასტიკებში ქონდა ჩაცურებული და ფეხებშუა ფუჩუს ბაგეებს მიზილავდა, შეხებისთანავე ავკვნესდი, მაგრამ მეუხერხულა რადგან იქაც საკმაოდ ოფლიანი ვიყავი და შევიშმუშნე, თითქოს არ მესიამოვნა მაგრამ ჩამჩურჩულა, ბიკინს ჩაგხდი და იქაც გაგამშრალებო, თან მოქმედებდა, პასუხს არც დალოდებია ისე ჩამხადა ელასტიკი, ბიკინთან ერთად და პირსახოცი ამისვა ფეხებშუა და  ტან მსუნავდა, ვარდის სურნელი გაქვსო, ამის თქმა და ისე მომადო ტუჩემი და ჩაზასა ჩემი მუტელი რომ დავიკლაკნე სიამოვნებისგან და თბილი ორგაზმი ჩამეღვარა მთელს სხეულში, მუცლიდან თმის ღერამდე, ლანკა კი უკვე ჩემი მუტლის წოვას აგრძელებდა, მილოკავდა და მწივდა მწყურვალე, თან ძუძუებს მიზილავდა და მითხრა დადექი ფეხზეო, ავდექი უსიტყვოდ, ისე დადექი რომ ცოტა გაშალო ფეხები და პირში მომცეო, გამაწევინა ფეხები, ის ჩემს წინ მუხლებზე დადგა და ეზასავებოდა ჩემს კლიტორს მე კი რეფლექსურად, ჩემდაუნებურად ვპასუხობდი მას და მუტელს, უფრო კლიტორს ტუჩებშუ ურტყავდი თამ თმაზე მოვკიდე ხელი და მეტად მივიზიდე ჩემსკენ. არ დამითვლია რამდენჯერ გავათავე მაგრამ ის მახსოვს, თუ როგორ შემიდო თითი უკვე ტაკოს ხვრელში და დამიწყო შიგნით ნძრევა და მუხლი მეკვეთებოდა უკვე არაფრის ტავი არ მქონდა და იქვე საცარჯიშოზე დავწექი მეგონა ცამეძინებოდა თვალებიც დახუჭული მქონდა ისე ვეგდე იატაკზე, როცა ვიგრძენი რომ ლანკა ზევიდან დამაწვა უკვე 69 პოზაში და თვალები რომ გაბახილე მის მუტელს და ანალურ ხვრელს ვხედავდი ჩემს ცხვირწინ მას კი თავი ჩემს ფეხებშუა ქონდა და მინძრევდა და მიწოვდა მუტელს მთელი მონდომებით, უცებ ამომხედა და მისი მომწოვეო და პირდაპირ ტუჩებზე დამადო მუტელი და აქტიურად დაიწყო ჩემი პირში გაჟიმვა, მიხახუნებდა ბაგეებს და კლოტორს, მასაც ოფლიანი ქონდა, ნუ სუნი ცოტა არ მესიამოვნა მაგრამ სხვა რა გზა მქონდა და მისი საშოდან გამოსულო ლორწოთი სულ მომისვარა მთელი სახს, ბოლოსკენ კი აააჩქარა და ჩემი ცხვირით და ტუჩებით გაათავა. 
ცოტახანი ვეგდეთ ქანცგამოცლილები, მერე კი ჩავიცვით და დავიწყეთ ვარჯიში, მის მერე თითქმის ყოველ ვარჯიშზე ვჟიმაობთ და მე მისი ნაშა გავვხდი, ლანკა მიყვარხარ.
ეს ჩემი ფოტოებია, სახეს სპეციალურად არ ვაჩენ და ლანკაც გამოგონილი სახელი დავარქვი თორემ სულ სხვა სახელი ქვია იმ გოგოს რეალურად , მოკლედ ეს მინდოდა მომეყოლა და ვფიქრობ მოგეწომება ლოლიტა ❤

Post a Comment

0 Comments