მე ჟანა ვარ 18წლის ( როგორ მასწავლა მასტურბაცია და ორგაზმი)

გამარჯობათ, მე ჟანა ვარ 18 წლის და ამ ქალბატონმა მასწავლა მასტურბაცია, მოკლედ მოგიყვებით ჩემს ისტორიას, ეს დეკემბერში თბილისში ყოფნისას გადამხდა. უნივერსიტეტში ჩავაბარე შარშან და სახლში ვბრუნდებოდი, ვარკეთილში ქირით მქონდა ბინა, ეს ქალბატონი კი ამ ბინის დიასახლისია და გვერდით ოთახში ცხოვრობდა, მოკლედ თავიდანვე ვგრძნობდი მის ზედმეტ ყურადღებას მაგრამ მსგავსი არცკი წარმომედგინა. სახლში მივედი დაღლილი და ჩემს ოთახში შევედი, მანამდე კი შევამჩნიე რომ დიასახლისი კარგ ხასიატზე იყო და ბოკალით ღვინოს წრუპავდა, ნუ არ მივაქციე ყურადღება და დავიწყე გამოცვლა, ამ დროს შემოვიდა და ხომ არ გშიაო, კი მეთქი მაგრამ ჯერ შხაპი უნდა მიმეღო და ვუთხარი აბაზანაში შევალ და მოვალთქო. 
‐ კარი არ ჩაკეთო სარეცხი მაქვს გამოსატანი
მიტხრა და გატრიალდა, მე შევედი და დავიწყე შხაპის მიღება ამ დროს კი შემოვიდა და დაიწყო ფაცური
-ჟანა რაიყო ქალი ვარ ჩემი ხომ არ გრცხვენია?
მკიტხა რომ სევიშმუშნე ალბათ მისი შემოსვლით.
არამეთქი და განვაგრძე ბანაობა, ის კი მომიახლოვდა და მითრა
-ეჰ ჟანა ეხლა 43 წლის ვარ, არადა შენ ხელა რომ ვიყავი მეც ულამაზესი სხეული მქონდა
და ხელით, თიტებით ზურგზე სემეხო
მე შევკრტისავით  მაგრამ მან განაგრძო ჩემი ზურგის სეხება, 
-მოდი შვილო ზურგს მაინც დაგბან, მე არც შვილი მყაბს არც არავინ და მონატრებული ვარ.
ისე მითხრა რომ პასუხს არც დალოდებია ღრუბელი აიღო, ქაფი წაუსვა და დამიწყო ზურგზე წასმა, კარგი არ შევეწინააღმდეგე, მომეწონა და ვგრძნობდი რომ რაღაც ახალი ხდებოდა ჩემს ტავს.
ზურგიდან ტაკოზე გადავიდა და ხელები აწიეო, ავწიე და ყელი, მერე მკერდი და მთელს ტანზე მეხებოდა და მისვამდა ქაფს, მერე კი ჯერ ტექნიკურად ბარზაყებზე გადავიდა და მომენტალურად შემიცურა ქაფიანი ღრუბელი ფეხებშია მე კი ისეთმა ჟრუანტელმა დამიარა რომ ეს შეუმჩნევლად არ დარჩენია და რომ სენიშნა ცოტა წამოზრდილი თმა ჩემს ფეხებშუა გადაწყვიტა უნდა გაგპარსოო, ვიუარე მაგრამ ეტყობა მეც მინდოდა და დავნებდი. ისე დამსვა რომ ფეხები გადავუშალე და დიასახლისმა დაუწყო ქაფის წასმა და ერთჯერადი ბრიტვით პარსვა, გამიპრიალა მაგრამ ერთი რამ არ გამორჩა უყურადღებოდ, ქაფში ჩემი საშოდან გამოსული ლორწო აირია და გასქელდა, ჟანაკო საყვარელო ვხედავ რომ აღგაგზნეო და მომითათუნა თითები ისე რომ კლიტორზე ნაზად შემეხო და აქ უკვე ჩემს ტავზე კონტროლს ვკარგავდი და ხმა ჩამივარდა. ის კი აქტიურობაზე გადავიდა და დაიხარა ტუ არა დაუწყო კოცნა კლიტორს და ცოტახანში ენა რომ ამისვა კანკალმა ამიტანა და სასიამოვნო სითბო ჩაიღვარა ჩემს სხეულში, ეს ჩემი პირველი ორგაზმი იყო,  ის კი აგრძელებდა ჩემი ბაგეების კოცნას და წოვას და ლოკვას თან კლიტორს მინძრევდა და ორგაზმს ორგაზმზე განვიცდიდი, ბოლოს კი დაიღალა და მიტხრა
-საყვარელი ხარ ჟან, მოდი ეხლა გაიმშრალე და ჭამეო და დამეხმარა გამსრალებასიც , საჭმელიც გამკმიტანა და ჭამის მერე შევედი ჩემს ოთახში. შოკირებული ვიყავი, ხმას ვერ ვირებდი, დააკაკუნა და შემოვიდა. მიხვდა რაშიც იყო საქმე და დაიწყო ყველაფერის ახსნა. სხვა რა გზა მქონდა გაუგე მას და მის მერე ხშირად მეფერება და მეც უფლებას ვაძლევ დატკბეს ჩემი სხეულით. 

Post a Comment

0 Comments