ჩემი პირველი სექს თავგადასავალი

გამარჯობათ , მე ლანა ვარ, თქვენი გვერდის მუდმივი მკითხველი და გადავწყვიტე მეც მომეწერა ჩემი თავგადასავალი, რის მერეც უკვე 3 წელი გავიდა. მოკლედ ნამდვილად არ ვარ სექსუალურად აქტიური და ვიცი აქ ბევრი ბოზი წერს თავიანთ ისტორიებს, მე ერთი უბრალო გოგო ვარ, სკოლის დამთავრების მერე უნივერსიტეტში ჩავაბარე და ქუთაისში დავიწყე სწავლა. ჩემთან ერთად ბევრი გოგოები სწავლობდნენ და ერთ-ერთმა ჩემმა დაქალმა , უფრო სწორედ დაქალის მამამ, უყიდა მანქანა, და და ისე იყო აღფრთოვამებული რომ შემომთავაზა გასეირნება. 
ზაფხული იყო, ბევრი ვიარეთ, მანქანაზე ბოლომდე ხმააწეულებმა და ვგიჟობდით, ბევრი ბიჭი გვადევნებდა თვალს და შურდა ჩვენი, სწორედაც რომ თავქარიანი ლოლიტა ბავშვებივით ვიქცეოდით, მაგრამ ბოლოს მოხდა ის რასაც ვერც კი წარმოვიდგენდი დასაწყისში. მოკლედ თათულიმ მანქანა ერთ ნაცნობ უკაცრიელ ადგილას გააჩერა, მალევე შეეცვალა საუბრის ტონი და მანერა და თითქოს დასერიოზულდა, ვეკითხები რა გჭირს თათ რა მოგივიდააა, ცოტახანი არ მპასუხობდა ბოლოს კი ამოღერღა
 ‐‐ ლან ცუდათ ვარ! 
თითქოს გული მისდიოდა, რა მექნა არ ვიცოდი, მანქანის ტარება მე არ ვიცოდი და არც მართვის მოწმობა მქონდა, ირგვლივ კი არავინ იყო, ვაქანავებდი თათულის და ვცდილობდი გონზე მომეყვანა, აშკარად შემეშინდა, ამ დროს კი ძლივს ამოღერღა:
— ლან არ ვიცი რა მჭირს, ძალიან უღონოდ ვარ და თან მეფსია, დამეხმარე, არ მინდა მანქანაში გამეპაროსო.
ძლივს გადმოვიყვანე, იქვე მანქანასთან, ჩავხადე ტრუსიკი და თან მეჭირა რომ არ წაქცეულიყო ჩაკუზული დაქალი და თან ფსამდა, რომ მორჩა ისევ ჩავაჩვი ტრუსიკი და უკანა სკამზე დავაწვინე.
— თათული აქ დაისვენე მე კი წავალ ვინმეს დაუძახებ.
ვუთხარი მაგრამ არ დამტოვოო ვიცი რაც მჭირსო და ნუ ნერვიულობ ხშირად მემართებაო და აი აქ გაიხსნა კარტები, მოკლედ გეტყვით რომ თათული აღგზნებული იყო, რასაც მეც გვიან მივხვდი და მდგომარეობიდან გამოსასვლელად ორგაზმი სჭირდებოდა, ეს რომ ამიხსნა და თვითონ არაფრის თავი არ ქონდა იძულებული გამხადა მე უნდა დამენძრია მისთვის და უკანა სკამზე გადაწილილ თათულის დაუწყე მუტელზე ფერება, ეს მარტივი არ იყო ნამდვილად, მაგრამ რა მექნა არ ვიცოდი, თან ვიცოდი რომ ქალიშვილი იყო ისიც და მეც. 
მოკლედ ვეფერებოდი თითებით და ვუზილავდი კლიტორს, თათულს უღონობა კი მალე კვნესაში და ვნებიან მიხვრა მოხვრაში გადაიზარდა რამაც არც მე დამტოვა უშედეგოდ და საკმაოდ აღმაგზნო და მეც მომინდა, მოვკიდე მის ხელს ხელები და ჩემს ტრუსიკში შევაცურე სადაც მისი თითები ათამაშდნენ და ცოტახანში კი ორივემ საოცარი ორგაზმით დავაგვირგვინეთ, თათულიც აზრზე მოვიდა, მოწესრიგდა და წამოვედით ქალაქისკენ. გზად კი ხმა არ ამოგვიღია, მის მერე ამაზე არც გვისაუბრია და ეს ჩვენი საიდუმლოა.

Post a Comment

0 Comments