თვალები გავახილე და თავი ქონდა ჩემ ფეხებშუა და ენის წვერით ეფერებოდა ჩემს კლიტორს

 


სალამი! ეს საიტი ახლახანს ვნახე, რამდენიმე ისტორია წავიკითხე და მომინდა ჩემი ამბავი მომეყოლა. მე სოფო ვარ, 23 წლის. ორი წლის წინ რუსეთიდან ჩამომივიდა ნათესავი გოგო, ნადია ერქვა, ძალიან ლამაზი და თამამი გოგო იყო, სულ ამოღებული ზედა და მოკლე კაბა ეცვა, ჩემი სულ არ ერიდებოდა, ტანსაცმელს ჩემ თვალწინ იცვლიდა, საცვლებსაც კი, მე მერიდებოდა და თვალს ვარიდებდი. პატარა ბინა მაქვს და ერთ ოთახში გვეძინა, მაგრამ ამას ჩემთვის მნიშვნელობა არ ქონდა, მე გოგოები არასოდეს მიზიდავდა. ერთ დღეს ზღვაზე წავედით, ძალიან თეთრი სხეული ქონდა და მზე უცებ მოეკიდა, კანი საშინლად დაეწვა, სახლში მისულს მთხოვა მისთვის კრემი წამესვა, მე რათქმაუნდა დავთანხმდი, აბაზანიდან გამოვიდა და ხალათი გაიხადა მხოლოდ პაწაწინა ბიკინები ეცვა იმ ადგილს ძლივს ფარავდა, ლოგინზე წამოწვა და მეც შეუდექი საქმეს რაც შემეძლო, რომ მოვრჩი მითხრა ეხლა შენ წაგისმევო, მეც დავთანხმდი, ტანზე გავიხადე და საცვლებით და ლიფით წამოვწექი ლოგინზე, დამიწყო ზურგზე კრემის წასმა, ლიფი შემიხსნა მითხრა ხელს მიშლისო, ზურგიდან ქვევით ქვევით ჩამიცურა ხელი და საჯდომზე დამიწყო კრემის წასმა, ტრუსიკის შიგნიდან ტრაკის ჭრილში ამომისვა ხელი და მე უთხარი რას შვები მანდ რათ უნდა კრემი მეთქი, მითხრა დამშვიდდი და მომენდეო, მერე მთხოვა გადავბრუნებულიყავი და წინიდან დამიწყო კრემის წასმა, მუცელზე და მკერდზე, ეს ძალიან მესიამოვნა, თვალები დავხუჭე და ვერც ვიგრძენი ტრუსიკი როგორ გამხადა და ფუჩუზე დამიწყო კრემიანი ხელის წასმა, ძალიან მსიამოვნებდა მისი ხელები, ფეხები გავშალე, მერე სულ სხვანაირი შეხება ვიგრძენი, თვალები გავახილე და თავი ქონდა ჩემ ფეხებშუა და ენის წვერით ეფერებოდა ჩემს კლიტორს, ენას შიგნითაც მიყოფდა. ენით აღუწერელი სიამოვნება იყო. მერე მე დავუწყე მოფერება და მეც დავუკოცნე და აულოკე ფუჩუები, ეს იყო ჩემს ცხოვრებაში უდიდესი სიამოვნება. მას მერე ქალთან არასოდეს ვყოფილვარ

Post a Comment

0 Comments