ჩემი თანამშრომელი, ეს კი ჩუმად გადაღებული ფოტოა


 გამარჯობბააა ანინააა, მე ლუბა ვარ და ერთ-ერთ კომპანიაში ვმუშაობ, მოკლედ დეტალებს ვერ დავწერ, მაგრამ მოგიყვები ერთ ისტორიას, ეს ფოტო რომელსაც გიგზავნი, ხო მართლა მეც გოგო ვარ ცნობისთვის :))

მოკლედ შარშან ეს თანამშრომელი მიიღეს ჩემთან სამსახურში და მის მერე მოსვენება დამეკარგა, ისე სექსუალურად, ისე მომზიდველად და გამომწვევად იცმევს სულ მინდოდა რომ ჩამეგდო ხელში და დადგა ეს დღეც, შარშან კორპორატიულზე ისე მოვახერხე რომ ერთად წავსულიყავით, იქ ბევრი გავერთეთ და ვიმხიარულეთ და წასვლის დრო რომ მოვიდა გამოვიძახეთ ტაქსი და წამოვედით, პირველი მე უნდა ჩამოვსულიყავი და ვთხოვე შემოსულიყო ყავა დაგველია და გაგვეჭორა იქაურობა და დამთანხმდა.

მე სახლში დავფაცურდი რაღაცეებს ვაკეთებდი და ყავაც დავადგი, მერე სასმელიც მქონდა და დავუსხი და ჩამოვჯექით, საუბარში შევნიშნე რომ მაღალ ქუსლებზე იყო და ვუთხარი გაეხადა რას წვალობთქო, თავი კომფორტულად რომ ეგრძნო და ამასობაში ალკოჰოლიც მომერია, ვგრძნობ მასაც და ჟრუანტელი მთელს სხეულში მივლიდა, ვუთხარი თუ არ ეწყინებბოდა გამოვიცვლიდი მე რადგან გამოწკეპილი ვიყავი ბბანკეტის ტანსაცმელში და ავდექი დავიწყე გახდა გვერდით ოთახში და მთელი ყურადღება კი მასზე მქონდა, თან შორიდან ვლაპარაკობდით, უცებ თემა ერთ ერთ თანამშრომელზე წამოვიდა, რომელიც დაბოზაობდა და მგონი ყველა კაცთან იწვა სამსახურში ისე გავჭორეთ რომ რავი რაა, მერე ვკითხე მას თუ ყავდა ვინმე კაცი? არაო  ქალი? ქალიო? გაკვირვებით მკითხა და მისი ლამაზი თვალები შემომანათა თითქოს საოცრება გაიგო და არაო, რადგან თმეა შემოიჭრა სექსი თუ გქონიათქო და თან გვერდით ამოუჯექო და ისე ახლოს მივიზიდე რომ შეკრთა, რა იყო ნუ ნერვიულობ არ ვიკბინებიმეთქი უბბრალოდ მინდა რომ ჩაგეხუტოთქო და ჩავეხუტე, პარალელურად კი ხელი დეკოლტეში ჩაუცურე და მისი ულამაზესი მკერდი ხელი გულებში მმოვიქციე, უნდოდა თავის დაღწევა თავიდან მაგრამ ისე მაგრა ჩავეხუტე რომ ვერ მომიშორა და თვითონაც აღარ გაუწევია წინააღმდეგობბა და აქ დაიწყო უსიტყვო ალერსი.

 მე მისი ძუძუსთავები უკვე ხელისგულებში მქონდა და ვუკოცნიდი, და ვწოვდი მოწყურებული, ის ისე მოდუნდა მოეშვა რომ არაფრის თავი არ ქონდა მე კი დავუწყე გახდა გავაშიშვლე და მოწყურებული დავეწაფე მის ბაგეებს , ისე კვნესოდა რომ ენერგიას მმატებდა და ნელ ნელა მუცლის გავლით ჩავედი ქვევით მისი ვაგინაც ისეთი ლამაზი იყო როგორც თვითონ და თითებით გადაუწიე ბაგეები და ენა ავუსვი თუ არა ვიგრძენი როგორ გაიჟღენთა ვნებით და თამამდებოდა რადგან რამოდენიმეჯერ ისეთი ბიძგი მომცა რომ კლიტორი ტუჩებზე მიმასრისა, ასე ვეფერებოდი კარგახანს და ბოლოს კი ორგაზმი განიცადა, მერე ჩავწექით და იქაც გავაგრძელეთ ერთმანეთის ფერება და ისე გათენდა რომ თვალი არ მოგვიხუჭია. სამსახურში კი ისე წავედით რომ ვითომ არც არაფერი მომხდარა, მაგრამ მის მერე ვცდილობ კიდე დავიყოლიო მაგრამ არ მომყვება :))

მოკლედ ასე გავატარეთ კორპორატიული ბანკეტის ღამე....

Post a Comment

0 Comments